Изграждане на бизнес уебсайт: Ръководство за малък бизнес


Вашият малък бизнес се нуждае от уебсайт. Ето как да създадете такъв.
Изграждането на уебсайт за малък бизнес е важно, за да информирате аудиторията си, да обясните ценното си предложение, да увеличите разпознаваемостта на марката и да стимулирате продажбите.
За да създадете бизнес уебсайт, първо трябва да изберете име на домейн и защитен уеб хостинг. След това оптимизирайте уебсайта си, за да подобрите класирането на търсачката и да привлечете трафика.
Поддържайте уебсайта си актуален и оптимизиран за мобилни устройства. Също така се уверете, че скоростта на вашия сайт е достатъчна, за да подобрите класирането на вашата търсачка.
Тази статия е за собственици на малък бизнес, които искат да създадат уебсайт или да подобрят съществуващия си уебсайт.


Вече не е възможно да се управлява бизнес, дори тухлен, без присъствие в мрежата. Потребителите се обръщат към интернет за всичко - от проучването на продукта до местоположението и работното време. Дори само обикновен, добре проектиран уебсайт може да ви даде предимство във вашата област и ако имате продукти за продажба, вашият сайт може да отвори нови пазари и да разшири бизнеса ви евтино и лесно. 


Софтуерът за дизайн на уебсайтове се е превърнал в лесен за използване от всеки. Не е нужно да знаете кодиране, за да разработите атрактивен и функционален сайт. Без значение каква програма използвате, просто трябва да следвате някои основни правила и съвети, за да придадете на уебсайта си професионален вид, да го улесните в намирането и да покажете вашата компания в най-добрата светлина.


Ето нашето ръководство стъпка по стъпка за създаване на успешен бизнес уебсайт.

1. Определете основната цел на вашия уебсайт. 

Бизнес уебсайтът обикновено служи като пространство за предоставяне на обща информация за вашата компания или  директна платформа за електронна търговия . Независимо дали създавате прост уебсайт, който разказва малко за вашата компания или по-сложен сайт за електронна търговия, най-важното нещо, което трябва да направите, е да кажете какво прави вашата компания - на началната страница с ясни изрази. Не карайте клиентите да се вкореняват, за да открият дали вашата компания може да направи това, от което се нуждаят, предупреди Ерин Фейл от компанията за дизайн на уеб сайтове Followbright.  


Бележка на редактора: Търсите ли подходящата услуга за дизайн на уебсайтове за вашия бизнес? Попълнете въпросника по-долу, за да могат нашите партньори доставчици да се свържат с вас относно вашите нужди.

„Помислете за конкретния си потребителски опит и пътуването, през което потребителят ще премине, докато навигира в сайта ви“, добави Габриел Шаолиан, главен изпълнителен директор на уебсайта и агенция за цифров маркетинг Blue Fountain Media. "Каквато и да е основната цел на вашия уеб сайт или какъвто и да е фокусът, потребителите трябва лесно да могат да го постигнат, а самата цел трябва да бъде подсилена, докато потребителите се придвижват в целия ви сайт." 


Ако не планирате да приемате плащания през уебсайта си , няма да имате толкова много работа по настройването му. Ако сте търговец на дребно или доставчик на услуги и искате да предложите на клиентите възможност да плащат онлайн, ще трябва да използвате външна услуга, за да получавате плащанията си, което ще обсъдим по-късно в тази статия. 


2. Решете името на вашия домейн.

Името на вашия домейн е една от най-важните характеристики на вашия уебсайт. Това е URL адресът, който ще споделите с настоящите и потенциалните си клиенти и ще популяризирате в социалните медии. Ето защо искате да бъде описателен и лесен за запомняне и въвеждане. Опитайте се да бъде кратък и да се пазите от съкращения, съкращения и цифри, ако е възможно, за да избегнете объркване на клиентите. 


Също така трябва да решите вашия домейн от най-високо ниво или TLD. Това е суфиксът в края на името на вашия домейн, като .com, .net или .biz. Нетрадиционните TLD имена обаче нарастват през последните години. Тези TLD могат да се основават на местоположение, като .nyc, или вид бизнес, като .marketing, .agency или .law. Въпреки че те могат да бъдат описателни, .com все още е основният подход. Прочетете нашата статия за избора на нетрадиционен TLD  за повече информация. 


След като изберете името на домейна си, ще трябва да потвърдите наличността му и да го закупите чрез регистратор на домейн. Това са някои популярни регистратори на домейни:


Domain.com

GoDaddy

Квадратно пространство

Wix

Докато избирате новото си име на домейн, проверете авторските права, за да сте сигурни, че не нарушавате защитеното име на никой друг. Ако предпочитаният ви URL адрес вече е зает, можете да се обадите на компанията, която го използва, и да поискате да го купите от тях или да използвате услуга за закупуване на домейн от компания като GoDaddy, която ще се свърже със собствениците на желаното от вас име на домейн. Тази услуга струва около $ 70 на домейн.


TipСъвет: Вашето име на домейн е начинът, по който потребителите ще намерят вашия уебсайт, така че изберете такова, свързано с вашия бизнес или услуги. Научете повече за това как да дадете име на вашия бизнес .


3. Изберете уеб хост. 

Всеки уебсайт се нуждае от хост - сървър, където всички негови данни се съхраняват за обществен достъп по всяко време. Хостингът на вашия собствен уебсайт вероятно е твърде голям разход за вашия малък бизнес, така че ще трябва да изберете външен хост.


В зависимост от вашия бюджет можете да избирате от два различни маршрута. Споделеният уеб хост, по-евтината опция, означава, че ще споделите сървър с други сайтове. Специализираният хостинг струва значително повече, но това означава, че получавате собствен личен сървър и няма да се налага да се конкурирате с други сайтове, които биха могли да забавят скоростта ви. Някои уеб платформи за изграждане, като Squarespace и  Wix , включват уеб хостинг в своите месечни пакети.


Ето някои опции за уеб хостинг услуги:


A2 хостинг: A2 хостинг предлага както споделени, така и специални възможности за хостинг. Новите клиенти могат да получат Lite хостинг план, който е достатъчен за някои малки фирми, само за $ 3,91 на месец за първата година.


DreamHost: DreamHost предлага три хостинг плана, пригодени за управлявани уеб сайтове на WordPress: DreamPress, DreamPress Plus и DreamPress Pro. Разходите обикновено започват от $ 16,95 на месец.


1 & 1 Ionos: Тази компания за уеб хостинг е известна със своя облачен хостинг и предлага други опции, базирани на облак, като сървъри и архивиране на сайтове. Плановете и възможностите варират, но плановете обикновено започват от $ 15 на месец.

Ако търсите безплатни опции за хостинг на уебсайтове, важно е да запомните, че хостингът на уебсайт в никакъв случай не е безплатен за хостинг компанията. Следователно те могат да използват други методи, като например поставяне на банерни реклами на вашия уебсайт, за да компенсират безплатния хостинг.


Когато избирате хост, помислете колко добре този хост може да отговори на въпроси относно местоположението и надеждността на сървъра му, каза Джим Коуи, бивш главен учен в базираната в облака компания за интернет производителност Dyn. 


„Добре е да попитате:„ Можете ли да ми покажете колко сте близо до основните пазари, на които ще бъдат моите клиенти? “, Каза Коуи. „Всеки добър доставчик на хостинг услуги трябва да разполага с инструментите, които да ви покажат ... измервания на тяхното представяне.“


С напредването на бизнеса ви може да откриете, че трябва да надстроите до различен уеб хост или дори да работите с множество доставчици, за да се справите с трафика и операциите на вашия уебсайт. Cowie посъветва да следите отблизо производителността на вашия сайт и преживяванията, които клиентите ви използват, за да можете да определите вашите нужди от хостинг. [Прочетете свързана статия:  Как да изберем услуга за уеб хостинг ]



4. Изградете своите страници.

Добрият уебсайт е нещо повече от статична начална страница. Ще искате да създадете множество страници, посветени на различни аспекти на вашия бизнес, като подробен каталог на вашите продукти или услуги или раздел в блог за актуализации на компанията. Що се отнася до цялостния ви уебсайт, уверете се, че всяка страница поддържа основната цел на сайта, има ясна цел и включва призив за действие (например „научете повече“, „регистрирайте се“, „свържете се с нас“ или „купете това“).


Страницата за контакт, като пряката връзка на вашите клиенти към вас, е един от най-важните раздели на уебсайта, така че включвайте колкото се може повече информация (телефонен номер, имейл адрес и физическо местоположение на вашия бизнес, ако имате такъв). Също така е добра идея да включите информация за екипа или основателите на основателя на страница „about“, за да могат клиентите да поставят истински имена и лица на вашата марка. 


Ако вашият бизнес все още няма лого, наемете графичен дизайнер или създайте сами лого, което да използвате на вашия уебсайт, визитки и профили в социалните медии. Това ще помогне на вашите клиенти да идентифицират вашата компания бързо и лесно в мрежата. 


Джъстин Залевски, директор на продуктовия дизайн в консултантската компания за иновации Studio Science, предложи няколко основни съвета, които да ви помогнат да създадете ефективни, богати на съдържание страници за вашия уебсайт: 


Бъдете наясно какво прави вашият бизнес. Дестилирайте това, което прави вашият бизнес, в ясна, кратка декларация и насочете към това. Посетителите трябва да могат да разберат какво правите в рамките на секунди след кацането на вашата начална страница. Няколко добре написани страници са по-ефективни от десетки зле написани. 


Поставете стратегически призиви за действие. Бутоните CTA обикновено се представят най-добре, когато съвпадат с информацията на страницата. Например бутонът „купи сега“ има смисъл на страницата на продукта, но бутонът „свържете се с нас, за да научите повече“ може да е по-подходящ на страницата „за нас“. По същия начин на страница, в която са изброени отзиви на клиенти, може да има бутон, който отвежда читателя до наличните планове и цени.  


Автоматизирайте подобренията на скоростта. Настройте колкото можете повече автоматизирани подобрения на скоростта. Ако използвате система за управление на съдържанието (CMS), инсталирането на правилните приставки ще кешира части от вашия сайт, така че посетителите не трябва да изтеглят нищо повече от веднъж. За потребителите на WordPress Zalewski препоръча WP Super Cache или W3 Total Cache, който компресира файлове и позволява на посетителите да разглеждат сайта ви по-бързо. Някои от по-техническите аспекти на кеширането и компресирането на файлове може да изискват партньор за уеб разработка, ако не сте особено разбиращи в технологиите. 


Избягвайте стокови снимки. Лепливата стокова фотография е най-бързият начин да превърнете страхотния сайт в посредствен. Ако търсите снимки, които да използвате на вашата страница, най-добре е да използвате снимка на вашия действителен екип или офис. 

Pheil добави, че висококачествените изображения на продуктите увеличават продажбите, така че инвестирайте в добри снимки на продуктите или услугите, които продавате. 


TipСъвет: Създайте информативни и увлекателни уеб страници, които предлагат положително потребителско изживяване. Стратегически поставете CTA, за да насърчите потребителите да участват в специфично поведение.


5. Настройте вашата платежна система (ако е приложимо). 

Въпреки че тази стъпка няма да се прилага за всички бизнес уебсайтове, компаниите, които искат да предложат на клиентите възможност да плащат онлайн, ще трябва да интегрират системи за електронно плащане с техните уебсайтове. Най-лесният начин да направите това е чрез  софтуер за електронна търговия  или  процесори за плащания на трети страни . 


Много уеб хостове предлагат вътрешна количка за пазаруване или интеграция с програми за електронна търговия. Направете проучване, за да сте сигурни, че ще получите решение, с което е лесно да се работи и е достатъчно гъвкаво, за да отговори на вашите нужди сега и в бъдеще. 


Знаеше ли?Знаеше ли? Бизнесът за електронна търговия трябва да направи обработката на плащанията достъпна на своите сайтове, независимо дали чрез техния софтуер за електронна търговия или процесор на трета страна.


6. Тествайте и публикувайте уебсайта си. 

Преди да обявите, че вашият сайт е активен в мрежата, уверете се, че работи във всички основни браузъри, като Internet Explorer, Microsoft Edge, Firefox, Safari и Chrome. Кликнете върху всяка страница и функция във всеки браузър, за да се уверите, че изображенията се показват, връзките са правилни и форматът изглежда гладък. Това ще отнеме известно време, но усилията, които полагате сега, ще ви спестят бъдещи оплаквания от посетители, които нямат достъп до определени функции . 


Уверете се също, че вашият уебсайт се показва правилно на мобилни устройства като смартфони и таблети. Тази стъпка не бива да се пренебрегва, тъй като Google и други търсачки са преминали към индексиране първо за мобилни устройства, което дава приоритет на ефективността на мобилната версия на вашия уебсайт, когато става въпрос за класиране в търсачките.


Друга важна характеристика, която трябва да се включи от самото начало, е програма за анализ. Като настроите това, преди уебсайтът да започне да работи, можете да изгладите всички проблеми и да координирате правилната настройка, каза Шаолиан. След като уебсайтът е активен, можете да наблюдавате ефективността на страницата и да определите защо определена страница е успешна или неуспешна въз основа на вашия анализ. 


„Можете да разгледате кои от вашите маркетингови кампании показват най-много реализации и да разгледате всички показатели като град, браузър и др., За да хвърлите светлина върху това как вашата аудитория взаимодейства с вашия сайт“, каза Шаолиан. „Ако ... внедрите това [след], когато сайтът стартира, ще пропуснете ценни данни и няма как да видите кои елементи от вашия сайт са успешни или неуспешни от самото начало.“ 


7. Пазарувайте уебсайта си в социалните медии.

Социалните медии като Facebook, Twitter, LinkedIn или Pinterest са най-добрият начин да увеличите обхвата на аудиторията си и да предупредите клиентите за случващото се с вашата компания. Всеки път, когато актуализирате уебсайта си, публикувайте за него в социалните си медии, но балансирайте това с истински, непромоционален ангажимент. 


Включете и връзки към вашите социални медии на вашия уебсайт. Най-често срещаните места за това са долният колонтитул или спомагателната лента (допълнителното меню в горния десен ъгъл, което често съдържа връзки за вход или контакт). Научете повече за социалните медии за бизнеса в нашето  ръководство за маркетинг . 


8. Инвестирайте в оптимизация за търсачки (SEO).

Изпращането на вашия уебсайт на големи търсачки ще помогне за насочването на потенциални клиенти към вашата страница, както и внедряването на силна SEO стратегия във вашия сайт. Shaoolian каза, че дефинирането на маркери за заглавия, мета описания и унифицирани идентификатори на ресурси (URI), които са от значение за вашата компания и аспекти на вашата индустрия, могат да повишат класирането ви в търсачките за продуктите или услугите, които се опитвате да предлагате на пазара. 


„Вграждането на подходящи ключови думи във вашето съдържание от първите фази на уебсайта ви и съсредоточаването върху SEO от стартирането на уебсайта ще ви помогне да генерирате трафик рано“, каза той.


Докато изграждате вашия бизнес уебсайт, тези важни  тактики за SEO на място могат да ви помогнат да подобрите способността си да се придвижвате нагоре. (Има и  SEO тактики за SEO извън сайта, които можете да следвате).


Изберете правилните ключови думи. Изберете ключови думи, които са подходящи за вашия бизнес и които потенциалните ви клиенти търсят онлайн. Посетете нашето ръководство за  SEO инструменти  за малък бизнес, за да намерите решение, което може да ви помогне да идентифицирате, анализирате и проследите тези ключови думи.


Публикувайте ново съдържание. Редовно публикуване в блог, добавяне към уебсайта Ви и актуализиране на съдържанието Ви сигнализират на търсачките, че Вашият сайт е подходящ за избраните ключови думи. Изберете теми, които са подходящи за вашия бизнес и вълнуващи за вашата индустрия, за да позиционирате себе си и бизнеса си като лидери на мисли в пространството.


Поставете вътрешни и външни връзки. Вътрешните връзки са връзките към страниците на вашия уебсайт, които водят до други страници на вашия сайт, докато външните връзки са вашите връзки към други популярни, високопоставени уебсайтове. Поставете тези връзки стратегически в целия си уебсайт. Уверете се, че връзките имат смисъл, отговарят на контекста и осигуряват стойност за читателя; в противен случай връзката може да се отчете срещу вас.


Оптимизирайте изображенията. Компресирайте изображения, за да не забавят времето за зареждане на вашия сайт. Вземете същия подход с видеото, като се уверите, че всички клипове се зареждат бързо и не забавяйте как цялостно се движи вашият сайт. Метаданните на изображенията, като маркери и надписи, също е възможност да работите с ключовите си думи и да кажете на търсачките за какво става дума в изображенията.


Увеличете скоростта на вашия сайт. Страниците трябва да се зареждат възможно най-бързо; в рамките на няколко секунди е идеално. Можете да използвате безплатни проверки за скорост на сайта, като например  PageSpeed ​​Insights  на Google, за да видите дали сайтът Ви работи оптимално.

9. Поддържайте сайта си. 

Поддържането на релевантност е важно, затова актуализирайте уебсайта си често с публикации в блога за текущи събития в индустрията, нови продукти и оферти и фирмени новини, за да поддържате посетителите да се връщат на сайта.


Трябва също така да проверявате поне веднъж месечно, за да сте сигурни, че вашият софтуер и всички добавки са актуални. Pheil каза, че ако вашият софтуер не е актуален, има опасност да бъде хакнат, дори ако сигурността на хоста на вашия уебсайт е силна. Ако нямате време да направите това сами, делегирайте задачата на доверен служител или управител на уебсайт на свободна практика. 


Стартирането на уебсайт за вашия бизнес е евтина инвестиция, която може да ви помогне да установите доверие и да достигнете до по-широка клиентска база, отколкото някога бихте могли чрез традиционните маркетингови техники. Ако поддържате уебсайта си актуализиран със свежо, актуално съдържание и бързо се справяте с технически проблеми, никога няма да се притеснявате дали „не съществува“ за вашите настоящи и бъдещи клиенти. 


Ключово за вносКлючово изнасяне: Поддържайте сайта си актуален със свежо съдържание и навременна информация, за да сте сигурни, че той остава професионален и е на върха на вашата аудитория.


Често задавани въпроси за бизнес уебсайтове

Колко струва бизнес уебсайт?

Според проучване на Марк Бринкър средната цена на уебсайта за малък бизнес варира от 4000 до 10 000 долара. Причината за такава широка гама е свързана с вида на участващия бизнес и обема работа, който собственикът на бизнеса е готов да направи. Разликата между правенето на собствени снимки и наемането на фотограф може да бъде няколкостотин долара. Същото може да се каже и за професионален копирайт за уеб съдържание и така нататък.


Колко време отнема създаването на бизнес уебсайт?

Създаването на уебсайт може да варира от дни до месеци, но ако търсите средно ниво, можем да се обърнем към DreamHost, водещ доставчик на уеб хостове за малкия бизнес, и те казват, че типичният процес на изграждане на уебсайт протича между два и четири месеца.


Какво трябва да включите на вашия уебсайт?

Всеки бизнес трябва да включва подходяща информация като кой си, какво правиш и как можеш да се свържеш с теб? Вашият сайт също трябва да включва продуктите или услугите, които продавате , заедно с лесен начин за клиентите да правят покупки онлайн. Бизнесът може да поиска да включи изявления за мисии, рецензии, препоръки и редовно актуализиран блог, който предоставя ценна информация относно компанията и индустрията.


Никол Фалън и Стела Морисън допринесоха за докладването и писането в тази статия. За предишна версия на тази статия бяха проведени интервюта с източници


 















МАЛКА ЧАСТ ОТ

НАШИТЕ УСЛУГИ

diver

УЕБ САЙТОВЕ

Изработка на уеб сайтове по предварителен проект или индивидуални задания

ПОДДРЪЖКА

24/7 Грижа за вашите интернет продукти да бъдат винаги в отлично състояние

ОНЛАЙН МАГАЗИНИ

Изработка на онлайн магазини с възможности за продажби в световен мащаб

ГРАФИЧЕН ДИЗАЙН

Дизайн за вашите сайтове, лога, визитки, флаери и всякакви рекламни материали

УЕБ ПРИЛОЖЕНИЯ

Изработка на индивидуални уеб системи използвайки най-новите техники

РЕКЛАМНИ КАМПАНИИ

Следене и анализ на вашите рекламни кампании в интернет пространството


УЕБ САЙТОВЕ

Изработка на уеб сайтове по предварителен проект или индивидуални задания

ПОДДРЪЖКА

24/7 Грижа за вашите интернет продукти да бъдат винаги в отлично състояние

ОНЛАЙН МАГАЗИНИ

Изработка на онлайн магазини с възможности за продажби в световен мащаб

ГРАФИЧЕН ДИЗАЙН

Дизайн за вашите сайтове, лога, визитки, флаери и всякакви рекламни материали

УЕБ ПРИЛОЖЕНИЯ

Изработка на индивидуални уеб системи използвайки най-новите техники

РЕКЛАМНИ КАМПАНИИ

Следене и анализ на вашите рекламни кампании в интернет пространството



Да Направим Вашият Следващ Проект Заедно !




Да Направим Вашият Следващ Проект Заедно !



Front Page


Великите неща в бизнеса никога не са направени от един човек.Те са направени от екип от хора.




Великите неща в бизнеса никога не са направени от един човек.Те са направени от екип от хора.



Свържете се с нас

КОНТАКТИ

diver

ОФИС

Работим дистанционно

ИМЕЙЛ

Скоро

ТЕЛЕФОН

Скоро